24 ნოემბერი-შეხვედრის მეექვსე დღე
გავეცანით შეფასების ანალიტიკურ და ფოლისტურ რუბრიკებს.გავეცანიტ რუბრიკებს პრეზენტაციის შესახებ და შევადგინე საბოლოო პროდუქტის მოსწავლის პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.
გავეცანით შეფასების ანალიტიკურ და ფოლისტურ რუბრიკებს.გავეცანიტ რუბრიკებს პრეზენტაციის შესახებ და შევადგინე საბოლოო პროდუქტის მოსწავლის პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.
კრიტერიუმები
|
3
|
2
|
1
|
0
|
სათაურთან,თემატიკასთან
შესაბამისობა
|
შეესაბამება სათაურს,საკითხი
ზუსტად და ამომწურავად არის გადმოცემული;იყენებს შესაბამის ლექსიკას;კარგად აქვს
ორგანიზებული შესავალი,ძირითადი ნაწილი,დასკვნა
|
მსჯელობს,მაგრამ თხრობასთან
დარღვეულია ლოგიკური ბმა;აკლია თხრობის რომელიმე ელემენტი(შესავალი,ძირითადი ნაწილი,დასკვნა)
|
საკითხი არასრულად
არის გადმოცემული;ლექსიკამწირია ან აკლია ორგანიზებულობა
|
პრეზენტაცია არ შეესაბამება
სათაურს;ლექსიკა არ არის გამოყენებული;არ არის ორგანიზებული
|
გაგება-ანალიზი
|
მოწოდებული ინფორმაციით
აუდიტორია შესანიშნავად აცნობიერება,თუ როგორი იყო შერჩეული თემა
|
მოწოდებული ინფორმაციით
აუდიტორია აცნობიერება,თუ როგორი იყო შერჩეული თემა
|
მოწოდებული ინფორმაციით
აუდიტორიას ელემენტარული წარმოდგენა ექმნება თუ როგორი იყო შერჩეული თემა
|
მოწოდებული ინფორმაციით
აუდიტორიას წარმოდგენა ვერ ექმნება შერჩეულ თემაზე
|
არგუმენტირება და პარალელები
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად,დამაჯერებლად;მოჰყავს
ციტატები,ავლებს პარალელებს.
|
მსჯელობა ჩანს,მაგრამ
არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა,არ ავლებს პარალელებს.
|
პასუხი მოიცავს წაკითხულ
ინფორმაციის გაუაზრებელ გამეორებას;იშვითად ამჟღავნებს კრეატიული აზროვნების უნარს
|
პრეზენტაცია არ შეესაბამება
საკითხს;გადმოცემული საკითხები არსებითად ბცდარია.პრეზენტაცია ძალზე ბუნდოვანი და
არაინფორმაციულია
|
რეგლამენტი,საკომუნიკაციო
უნარ-ჩვევები
|
იცავს რეგლამენტს,ფლობს
საკომუნიკაციო უნარებს(ჟესტიკულაცია,ხმის ტემბრი,),იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
ნაწილობრივ იცავს რეგლამენტს,უწირს
აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა
|
ვერ იცავს რეგლამენტს,იშვიათად
იყენებს საკომუნიკაციო უნარებს
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
აუდიტორიასთან,არ დაიცვა რეგლამენტი;არ გამოიყენა საკომუნიკაციო უნარები
|
პირადი შეხედულება
|
აუდიტორიისთვის სრულად
გასაგებია მოსწავლის აზრი;დასაბუთება და მაგალითები ნათლად არის აღწერილი და განმარტებული
|
მსმენელისთვის გასაგებია
მოსწავლის აზრი;დასაბუთება და მაგალითები არის აღწერილი და განმარტებული
|
მსმენელს უწევს მოსწავლის
აზრის გამოცნობა;დასაბუთება ნაწილობრივ არის აღწერილი და განმარტებული
|
მსმენელმა ვერ შეიტყო
მოსწავლის აზრი;დასაბუთება არ არის აღწერილი ან განმარტებული
|
No comments:
Post a Comment